بخش هايي از مصاحبه آقايی#دكتر ملكي

بخش هايي از مصاحبه آقايی#دكتر ملكي
آخه اين اشتباهاتي هست که قابل توجيه نيست. از طرف ديگر چرا در شرايط فعلي اين اعترافها را مي‌کنند؟ بعد از اين‌که فايل صوتي آقاي #منتظري منتشر شد. که هيچ شک و ترديدي درش نبود که اين #جنايات صورت گرفته و حالا يواش يواش معلوم ميشه که تعداد خيلي زيادتر از اين حرفهايي است که آقاي منتظري گفته. ...در اين بين ما مي‌بينيم آقاي #مرتضوي مياد ميگه که من #معذرت مي‌خواهم و #اعتراف ميکنه که اين کار رو کرده است. يا آقاي سردار سبزعلي ‌خان مياد اعتراف ميکنه که بله ما اشتباه کرديم.
اينها به نظر من نتيجه مسائلي است که در مملکت و در جهان ادامه دارد. در مملکت مردم واقعاً ديگر عاصي شدند. در همين يکي دو روزه #معلمين بازنشسته در سراسر کشور تظاهرات کردند و شعار مي‌دادند که #خط_فقر سه ميليون و حقوق ما يک ميليون. در #دانشگاهها و دانشکده صنعتي #شريف وضعيت بسيار بهم ريخته است و دانشجوها اعتراض دارند به پولي شدن دانشگاه ها. يا کارگران و بازاريان همه در حال هيجان و ناراحت هستند. اينها در اين شرايط آمدند و مي‌خواهند خودشون رو تطهير کنند. اينها قابل تطهير نيست. مسأله رسيدگي است که اين کارها چرا شده است؟ 
روي همين اصل ما پيشنهاد کرديم که #دادخواهي بشود از کساني که اين کارها را انجام دادند. و اين دادخواهي هم فقط مربوط به سال67 نيست. از سال 60 و قبل از سال 60 اينها شروع کردند به #کشتار مردم. من خودم سال 60 و سال 65 زندان بودم و شاهد چه صحنه‌ها چه کشتارها چه اعدامها بودم...
-
#فرداي ما را در محيط هاي زير دنبال كنيد:
FardaeMaINTV.blogspot.com
Facebook/FardaeMa
@FardaeMa

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram